فرش های ماشینی قواره بزرگ کاشان با طراحی متفاوت و منحصر به فردی تولید می شوند که همین امر فروش شان را در سطح کشور افزایش داده است.

فرشی که قواره بزرگ باشد مصرف خاص دارد و تنها افرادی می توانند این نوع فرش های زیبا را خریداری نمایند که یک پذیرایی بسیار بزرگ داشته باشند و بخواهند برای ایجاد نظم و زیبایی بیشتر در منزل شان، به جای استفاده از چندین فرش در سایز های مختلف یک فرش در ابعاد بزرگ تر را خریداری نموده و در فضای مورد نظرشان پهن کنند.

با توجه به اینکه کیفیت و دوام این محصولات برای خریداران اهمیت دارد، در این مجموعه تلاش شده تا محصولاتی درجه یک با بهترین نخ موجود در کاشان بافته شود و از لحاظ طراحی نیز از سطح کیفی خوبی برخوردار باشند. خرید آنلاین فرش ماشینی این امکان را به مشتریان می دهد تا فرش های قواره بزرگ یا فرش گرد با طرح خاصی را که در بازار پیدا نکرده اند به کارخانه فرش سفارش دهند و به صورت مستقیم با قیمت مناسب فرش مورد نظرشان را خرید کنند.

خرید فرش 500 شانه تراکم 1000 اکرولیک

فرش 500 شانه تراکم 1000 نخ کرولیک دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و به همین دلیل در شهرستان های مختلف خرید شان بالاست.
فرش های ماشینی در شانه و تراکم مختلف در کشور تولید می شوند. هر شانه و تراکمی ویژگی خاصی به فرش می دهد که آن را از سایرین متمایز نموده و متخصصین این حوزه با نگاه به ظاهر فرش می توانند نوع آن را به صورت دقیق تشخیص دهند.
فرش هایی که 500 شانه هستند و با تراکم 1000 تولید می شوند از قدیمی ترین محصولات ماشینی موجود در کشور هستند که به دوام و ماندگاری بالا شهرت یافته اند و خریداران این محصولات هم افرادی هستند که دوام و ماندگاری فرش برایشان اولویت دارد. این محصولات تنوع خوبی هم دارند و برای خرید فروشگاه ها و همچنین مصرف کننده ها به صورت مستقیم در شرکت پرسان پارس عرضه می شوند. بعد از فرش 500 شانه فرش 700 شانه ارزان قیمت بوده و کیفیت و لطافت بهتری هم نسبت به فرش پانصد شانه دارد و اکثر خریداران فرش امروزی این مدل را ترجیح می دهند.